Er du vår nye kontormedarbeider?

Helt siden starten i 2016 har Elektro Solutions AS hatt fokus på hvordan vi kan levere verdifulle og smarte løsninger for kundene våre.  I dag leverer vi elektrikertjenester og vedlikehod til flere større næringsbygg innen matindustrien, borettslag og kontorbygg. Samtidig som vi betjener våre privatkunder med hele spekteret av elektrikertjenester. Vi er når åtte ansatte, og har investert i høyteknologisk utstyr samt satset på sterk kompetanse innen automasjon, grønne ENØK tiltak, feilsøk i anlegg uten avbrudd og prosjektstyring.

Vi søker en erfaren og driftig kontormedarbeider til en 50% stilling. Med mulighet for 100% på sikt.

Egenskaper/kompetanse vi ser etter

  • Flytende muntlig og skriftlig norsk, og berhersker engelsk. 
  • God forståelse for prosjekt og faktuering
  • Erfaring fra tilsvarende stilling, gjerne også bransje
  • Gode datakunnskaper
  • Strukturert, effektiv og ansvarsfull
  • Samarbeidsvillig og fleksibel
  • Erfaring med bilagsregsitrering og lønnskjøring 
  • Minimum 1 års erfaring med Tripletex

Oppgavene dine vil omfatte

  • Kundeoppfølging
  • Oppfølging av ansatte
  • Noe personalansvar
  • Utarbeiding av tilbud
  • Ordreregistrering og fakturering
  • Oppfølging av kundefordringer
  • HMS/KS
  • Generelle og nærliggende oppgaver i vårt kontormiljø
  • Oppfølging varelager og vareuttak
  • Avlaste med regnskap og lønn ved behov.

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktig lønn og betingelser
  • En variert arbeidshverdag
  • Et trivelig arbeidsmiljø med hyggelige kolleger

Send en kortfattet søknad og CV  til post@elektrosolutions.no